Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie - na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponad dwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi - od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.
Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2011 |
Ilość stron: | 240 |
Wymiar [mm]: | 140x220 |
EAN: | 9788377460412 |
ISBN: | 978-83-7746-041-2 |
ID: | 192904 |