Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu!
* Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
* Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
* Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.
"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.
* Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
* Planowanie kampanii marketingowej
* Pokonywanie przeszkód
* Wejście na rynek
* Adaptacja do realiów rynku
* Wdrażanie strategii marketingowej
* Sztuka badania rynku
Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Gary Gagliardi, Sun-Tzu |
Rok wydania: | 2005 |
Ilość stron: | 192 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788373618404 |
ISBN: | 83-7361-840-6 |
ID: | 152545 |