Zostań handlowcem z ludzką twarzą!
* Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
* Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
* Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi
Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi produktów. Nie nakłaniaj go do czegoś, czego nie chce. Pokaż mu, że jesteś człowiekiem takim, jak on, który stoi po jego stronie. Zyskaj w jego oczach szacunek i bądź wiarygodny. Nie miej wątpliwości: to Ty jesteś sprzedawanym towarem, bo ludzie kupują ludzi, a oferowane produkty oceniają dopiero później. Opanuj metody opisane w tej książce, a klienci będą traktować Cię jak sojusznika, a nie domokrążcę.
Problem z większością sprzedawców polega na tym, że gdy już opanują jakąś metodę, przestają się uczyć. Myślą, że są dobrzy, a tymczasem inni przejmują ich klientów. Nie popełnij tego błędu. Poznaj metody sprzedaży - dobre i sprawdzone - i zacznij je stosować. Dowiedz się:
* jak zdobywać dobre rekomendacje,
* jak sprawdzić, czy klient nie kłamie, mówiąc o tańszej i lepszej ofercie konkurenta,
* jak handlowiec może zaskarbić sobie szacunek klienta,
* jak docierać do decydentów w firmie klienta,
* jak zatrzymywać dobrych klientów,
* jak radzić sobie w trudnych chwilach, gdy dajesz z siebie wszystko, a nie osiągasz wyników.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Charles Gardner |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 164 |
Wymiar [mm]: | 140x210 |
EAN: | 9788324605408 |
ISBN: | 83-246-0540-1 |
ID: | 126117 |