Wróżbita, psycholog i analityk finansowy - trzy wcielenia dyrektora sprzedaży!
Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży - od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.
Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
* jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
* jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
* jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
* jak rozwijać umiejętności przywódcze;
* jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
* jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
* jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
* jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
* jak planować szkolenia sprzedawców.
Zbuduj i rozwijaj dział sprzedaży od A do Z!
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Robert A. Simpkins |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 256 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324601974 |
ISBN: | 83-246-0197-X |
ID: | 152557 |