Jak zarządzający przepłacają za konsultacje
i dlaczego tak mało dostają w zamian?
* Znajdowanie odpowiednich doradców
* Schematy współpracy zarządzających z konsultantami
* Studium przypadku: konflikty na linii lider - doradca
"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultantów z zewnątrz. Słono zapłacimy, ale oni rozwiążą problem".
Nic z tego! Takie myślenie jest dla firmy destruktywne. Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający - ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem?
Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, były doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z największych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie.
Z tej książki dowiesz się:
* jak rozróżniać dobrych i złych doradców,
* jakie problemy konsultanci z zewnątrz są w stanie rozwiązać,
* jak liderzy swoimi postawami utrudniają im pracę,
* kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest cały zespół,
* dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebują dobrych doradców.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Dan Ciampa |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 280 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324609185 |
ISBN: | 978-83-246-0918-5 |
ID: | 153331 |