Prawdziwa opowieść o akcjach serwisowych Toyoty. Przez kilkadziesiąt lat Toyota wyznaczała standardy, które były przedmiotem zazdrości i wzorem do naśladowania dla organizacji z całego świata. Jej legendarne zasady zarządzania i filozofia biznesu - po raz pierwszy przedstawiona w popularnej książce Jeffreya K. Likera "Droga Toyoty" - zmieniły w świecie biznesu pogląd na to, jak może wyglądać idealnie prowadzona działalność.
Jeffrey K. Liker i Thimothy N. Ogden, mając bezprecedensowy dostęp do fabryk Toyoty na całym świecie, zbadali od środka, w jaki sposób korporacja podjęła wyzwania rzucone przez recesję i kryzys wywołany akcjami serwisowymi w latach 2009-2010. W obydwu przypadkach przedsiębiorstwo zostało wytrącone z równowagi, ale dzięki temu zrozumiano, że najważniejszą przyczyną kłopotów było nieprzestrzeganie własnych zasad. Niemniej jednak Toyota nadal posiadała silne fundamenty i w końcu wyszła znacznie wzmocniona z największego kryzysu w swojej powojennej historii.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Jeffrey K. Liker, Timothy N. Ogden |
Rok wydania: | 2011 |
Ilość stron: | 268 |
Wymiar [mm]: | 145x215 |
EAN: | 9788377461105 |
ISBN: | 978-83-7746-110-5 |
ID: | 209583 |