TOP 50 - szczególnie polecamy!

KLIKNIJ i zobacz już teraz!

O książce

Ty, Spółka Akcyjna. Sztuka autopromocji

Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i "Business Week": "Sprzedać niewidzialne" oraz "Co lubią klienci", Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie.

Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w książce "Ty, spółka akcyjna" inspirujące historie, fascynujące przykłady i zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w niewyobrażalnym stopniu.

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes
Autor: Harry Beckwith, Christine Clifford Beckwith
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 240
Wymiar [mm]: 130x205
EAN: 9788362195473
ISBN: 9788362195473
ID: 185848

Zobacz również

Ty, Spółka Akcyjna. Sztuka autopromocji
Książka niedostępna
Gwarancja satysfakcji
Mogą Cię również zainteresować książki...