Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach "W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka" oraz "Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji" miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | ZNAK |
Autor: | Dariusz Doliński, Bogusława Błoch |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 198 |
Wymiar [mm]: | 145x205 |
EAN: | 9788324007301 |
ISBN: | 9788324007301 |
ID: | 35121 |