Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?
* Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?
* Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?
* Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?
Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować - mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:
* utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,
* doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,
* realizować zadania w formie projektów,
* przeprowadzać segmentację rynku zbytu,
* odważnie eksperymentować z nowymi produktami,
* oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,
* zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Mark Brownley |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 206 |
Wymiar [mm]: | 140x210 |
EAN: | 9788324605392 |
ISBN: | 83-246-0539-8 |
ID: | 126455 |