Mogą Cię również zainteresować książki...
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu - prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi.
Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Autor: | Al Ries, Laura Ries |
Rok wydania: | 2010 |
Ilość stron: | 288 |
Wymiar [mm]: | 140x200 |
EAN: | 9788320818819 |
ISBN: | 978-83-208-188-1-9 |
ID: | 174426 |