Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt? Na te i wiele innych pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego "Długiego ogona" i redaktor naczelny "Wired".
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej - Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillettea, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.
Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. "Za darmo" to książka, która zaskakuje i prowokuje.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | ZNAK |
Autor: | Chris Anderson |
Rok wydania: | 2011 |
Ilość stron: | 248 |
Wymiar [mm]: | 160x240 |
EAN: | 9788324016310 |
ISBN: | 978-83-240-1631-0 |
ID: | 200671 |