Mogą Cię również zainteresować książki...
Niezbędne rady, jakich potrzebujesz, by dobrze się zorganizować i działać!
Korzyści, jakie płyną z dobrego zarządzania czasem, są znaczne. Ludzie, którzy dobrze gospodarują własnym czasem:
Ty także możesz to wszystko osiągnąć. Zależy to tylko od ciebie. Przeczytaj tę książkę od początku do końca lub skup się na konkretnych zagadnieniach, by uzyskać poprawę.
Zmodyfikuj swój obecny system lub zaprojektuj coś zupełnie nowego. Każdy znajdzie tu coś, co pomoże mu odnieść sukces.
Dowiesz się:
Jeśli jesteś gotów osiągać w życiu lepsze rezultaty, to bierz książkę do ręki i zaczynajmy.
Pamela Dodd jest psychologiem organizacyjnym, ma doświadczenie związane z zagadnieniami rozwoju przywództwa uzyskane w jednej z firm z listy Fortune 500. Była także redaktorem American Society for Training and Development, zajmując się organizacjami uczącymi się.
Doug Sundheim jest coachem kadry zarządzającej, z doświadczeniem w rozwoju biznesu w branży reklamowej i konsultingowej. To przedsiębiorca z krwi i kości, założył 100-osobową firmę cateringową, mając 21 lat.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Pamela Dodd, Doug Sundheim |
Rok wydania: | 2014 |
Ilość stron: | 168 |
Wymiar [mm]: | 141x218 |
EAN: | 9788377468197 |
ISBN: | 9788377468197 |
ID: | 291387 |