Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.
* Planowanie przyszłości firmy
* Taktyka gry rynkowej
* Niekonwencjonalne metody planowania projektów
* Inwestowanie w przełomowe technologie
* Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 224 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788373619067 |
ISBN: | 83-7361-906-2 |
ID: | 153395 |