Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem!
* Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
* Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
* Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie? Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz - święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
* określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
* zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
* znajdź swoją niszę - bądź dużą rybą w małym stawie;
* zostań mentorem - przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
* sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę - oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców. Twój los może być inny!
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | one press |
Autor: | Michael Port |
Rok wydania: | 2007 |
Ilość stron: | 352 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324608515 |
ISBN: | 83-246-0851-6 |
ID: | 153364 |