Mogą Cię również zainteresować książki...
Jeśli masz poczucie, że nie kontrolujesz swojego czasu w pracy, najprawdopodobniej jesteś przytłoczony obowiązkami. Książka przedstawia liczne sposoby radzenia sobie w pracy, pomagające odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć oraz umożliwiające uzyskanie przekonania, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia. Naucz się, jak kontrolować czynniki zewnętrzne. Poznaj sposoby radzenia sobie z natłokiem informacji. Poznaj sposoby wykorzystania nowoczesnego oprogramowania komputerowego. Zarządzaj danymi tak, by cię nie przytłaczały.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Autor: | Karen J. McCorry |
Rok wydania: | 2009 |
Ilość stron: | 287 |
Wymiar [mm]: | 150x210 |
EAN: | 9788374890519 |
ISBN: | 9788374890519 |
ID: | 130163 |