Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze!
* Naucz się motywować ludzi i zespoły
* Rozwijaj kompetencje pracowników
* Jasno określaj cele i zadania
Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe - są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani, osiągają imponujące wyniki. Pracownicy przychodzą do pracy z przyjemnością, ich morale jest silne, a wydajność wciąż rośnie. Odpowiednio zmotywowani ludzie wnoszą do działalności firmy swoje najlepsze idee i czują współodpowiedzialność za przedsiębiorstwo. Niestety - brak umiejętności odpowiedniego motywowania podwładnych to jedna z najczęstszych pięt achillesowych współczesnych menedżerów.
Książka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" to doskonały podręcznik, dzięki któremu ta sytuacja może się zmienić. Bob Nelson w swojej kolejnej publikacji przedstawia niezwykle przydatne informacje dotyczące technik motywowania pracowników i popiera je konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z działalności znanych przedsiębiorstw. W książce znajdziesz setki pomysłów na wzbudzenie entuzjazmu pracowników i zwiększenie ich zaangażowania. Dowiesz się, jak motywować pracowników, zespoły i całe firmy, aby osiągnąć ich maksymalną wydajność.
* Przekazywanie władzy
* Pobudzanie kreatywności pracowników
* Wytyczanie ambitnych celów
* Umiejętne prowadzenie zebrań
* Tworzenie samorządnych zespołów
* Doskonalenie komunikacji wewnątrz firmy
* Budowanie programów rozwoju pracowników
* Oferowanie opcji zakupu akcji
Oprawa: | twarda |
Wydawca: | one press |
Autor: | Ken Blanchard, Bob Nelson |
Rok wydania: | 2006 |
Ilość stron: | 224 |
Wymiar [mm]: | 148x210 |
EAN: | 9788324600991 |
ISBN: | 83-246-0099-X |
ID: | 154022 |