Mogą Cię również zainteresować książki...
Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu - nikłe.
W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski. Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby twierdzą, że każda firma ma szanse wygenerowania zysku stanowiącego od 1 do 3 procent ich rocznego przychodu, jeśli zdecyduje się obrać zupełnie inną drogę postępowania. Jaki jest klucz do sukcesu? Należy przekonfigurować marketing mix, tak aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nieintuicyjny.
Oprawa: | miękka |
Wydawca: | MT Biznes |
Autor: | Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby |
Rok wydania: | 2011 |
Ilość stron: | 224 |
Wymiar [mm]: | 150x230 |
EAN: | 9788377460580 |
ISBN: | 978-83-7746-058-0 |
ID: | 208562 |